Завдання. Створити іміджевий захід, який розвиває туризм і музичну культуру країни в цілому. Ідея міста – як туристичного, відкритого, гостинного, зі своєю унікальною атмосферою.
Рішення. Джазовий фестиваль з трьома сценами і безкоштовними фанзонами, активності по всьому Львову, 60 концертами зірок з 15 країн світу став рішенням.
42 Agency – незмінний івент-партнер фестивалю протягом дев’яти років.
Перший фестиваль за три дні сукупно відвідало 25 000 гостей. Спочатку він тривав 3 дні, зараз 5. А ось кількість сцен залишилася незмінною – їх три.
Основна сцена фестивалю в парку ім. Б. Хмельницького – сцена імені Едді Рознера – єдина локація, де вхід відбувається по квитках. Але поруч розташовані фан-зони вільного доступу, де можна переглядати концерти на великих екранах.
Також є сцена на центральній площі Львова – площі Ринок і сцена в історичній частині міста – дворик палацу Потоцьких.
Щорічно фестиваль обслуговує близько 3 тисяч персоналу. Крім того, на локаціях працюють більше 90 волонтерів – співробітники компаній партерів, які проходять ретельний «кастинг».
Також проходить Фестиваль вуличної музики Streetmusic by Leopolis Jazz: вдень світові зірки проводять майстер-класи та автограф-сесії, а вночі в різних клубах міста проходять джем-сейшени, де гості неформально можуть поспілкуватися з виконавцями.
Щорічно на гала-концерті фестивалю у Львові проходить вручення Міжнародної музичної премії «Leopolis Jazz MusicAwards» ім. Едді Рознера ( «Alfa Jazz MusicAwards» до 2017 року).
Результат. The Guardian включив подію в список кращих фестивалів Європи. Період, в який проходить фестиваль, порівняємо по напливу туристів з самими гарячими сезонами для Львова – різдвяними і великодніми святами.
Емоції конвертуються в повторний вибір – приїхати в місто і витратити гроші. Якщо в 2011 році фестиваль зібрав близько 20 тис. гостей, в 2019 – понад 100 тис.
Трохи результатів в цифрах. 2017 соціологічне агентство «Фама» провело опитування серед 800 респондентів від 18 до 60 років. Респондентам було потрібно оцінити роль фестивалю в житті міста. Згідно з результатами, проведення щорічного Leopolis Jazz Fest допомагає розвивати культурну сферу Львова (92, 4%), підвищувати його туристичну привабливість (91,3%), підвищувати міжнародний імідж країни (81,4%), залучати іноземні інвестиції (72,8% ), переконатися в загальнонаціональній підтримці (52,4%) і продемонструвати, що світ підтримує Україну (61,4%).
Our manager will contact you soon.